Мови -> Українська мова -> Українська мова |...

Рейтинг пользователей: / 1
ХудшийЛучший 

Нестандартні підходи у навчанні українській мові

Шкільне навчання це, безсумнівно, один із найважливіших етапів становлення особистості людини. Саме тому під час занять у школі потрібно використовувати різноманітні педагогічні методи, які покликані розвивати творчі особливості учнів, формувати позитивні риси особистості, надавати впевненість у свої силах. В даній статті ми розглянемо нестандартні підходи у навчанні українській мові і оцінимо її позитивний вплив на школярів.

Основна характеристика нестандартних підходів у викладанні української мови

Нестандартні підходи у викладанні української мови здебільшого здійснюються через проведення уроків з нетрадиційною структурою, організацію нестандартних вправ чи запитань, нетрадиційних методів повторення, закріплення чи перевірки вивченого навчального матеріалу.

Найпоширенішими нестандартними уроками є: уроки-семінари, уроки-лекції, уроки-конференції, уроки-ігри, уроки-подорожі, уроки-змагання, уроки-консультації, уроки-діалоги, уроки-аукціони, уроки на комп’ютері, уроки з пошуку істини, уроки-концерти та інші. Ви можете самі придумати свій нестандартний урок. Головне щоб він був правильно організований з точки зору педагогіки та навчальної програми та був цікавий для учнів.

Позитивні моменти при використані нестандартних підходів у навчанні українській мові

Позитивний результат залежить від вибору нестандартного уроку. При виборі типу нестандартного уроку української мови потрібно враховувати: вік школярів, їхні побажання і вміння, а також той навчальний матеріал, який буде вивчатися на даному уроці.

Нестандартні підходи у викладанні української мови можна використовувати на різних етапах занять, а саме: при подачі нового матеріалу, при перевірці знань та вмінь учнів, при закріпленні пройденого матеріалу.

Нестандартні запитання, нетрадиційний методи вирішення проблеми сприяють утворенню певної емоційної обстановки на уроці української мови, активізують учнів, розвивають логічне мислення, бажання розібрати детально явище чи проблему.

Основним завдання кожного вчителя є активація в учнів самостійної діяльності, формування в них таких якостей як працьовитість та відповідальність. А для цього потрібна якомога тісніша взаємодія на уроках. Потрібно викликати у школярів зацікавленість до вивчення української мови та підтримувати її на протязі всього навчального процесу. Ідеальним способом втілити все вищеописане в життя є проведення нестандартних підходів до вивчення української мови.

Саме тому можна з впевненістю сказати, що використання й проведення різноманітних нестандартних уроків є найбільш ефективним засобом для організації колективної навчальної роботи школярів, який сприяє досягненню високих результатів у вивченні української мови.

Пошук по сайту
загрузка...
загрузка...
Вхід/Реєстрація

бібліотека українська
Підписатися на розсилку
Яндекс.Метрика