Мови -> Англійська мова -> Англійська мова |...

Рейтинг пользователей: / 7
ХудшийЛучший 

Як переступити через мовний бар'єр?

Вивчення англійської мови поступово викликає побоювання придбання навичок самостійного спілкування в різних діалогах. Багато тих, хто починають вивчати іноземну мову звертаються за допомогою до викладача з проблемою наявності так званого "мовного бар'єру".

Основним завданням на даному етапі стає зняття психологічного бар'єру в спілкуванні і кожен зі студентів розуміє бар'єр по-своєму, його висоту і навіть місцерозташування. Погляд викладачів на цю проблему також різний. Деяка частина викладачів не згодна з існуванням мовного бар'єру. Отже, якщо поглядів на мовний бар'єр безліч, також існує безліч способів його взяття.

У загальній групі учнів виникає гостра ситуація, коли необхідний індивідуальний підхід до кожного, що важко досягається в звичайному навчальному процесі. Виходом з ситуації часто виявляється пошук особистого викладача - репетитора англійської мови.

Не завжди на першому занятті між репетитором і викладачем досягається взаєморозуміння. Розуміння суті проблеми студентської проблеми вимагає попередньої бесіди і немов лікарю, викладачу доводиться докладно розпитувати студента про його мовні труднощі. Часто студенти відповідають наступне: "не можу відповісти, хоча все розумію", "повільно складаю фразу відповіді", "не можу почати говорити". Досвідченому викладачу відразу кинеться в очі те, що кожен студент індивідуальних репетиторських курсів має своє особисте ставлення до проблеми мовного бар'єру.

Психологи відводять цієї проблеми велику роль психологічного тиску і невіри в свої сили. Найчастіше в основі будь-якого бар'єру лежить недооцінка своїх можливостей, страх що з'явився, погана оцінка викладача, різке незадовільне зауваження викладача. Таким чином, проблема мовного бар'єру з'являється не у кожного учня і  кожен бачить цю проблему по-своєму.

Засвоєння рівня володіння мовою Intermediate відрізняється від спілкування рідною мовою швидкістю, умінням використовувати синоніми, будовою граматичних конструкцій. Отже, мовний бар'єр в даному випадку лише один з етапів вивчення мови.

Основною радою викладача слухачеві може служити правильне ставлення до своєї мови. Боязнь помилитися, почути слідом сміх товаришів, отримати погану оцінку - викликає втрату поваги до самого себе. Ось тут і криється основна проблема мовного бар'єру при вивченні іноземної мови. Зняття страху - ось основна задача, яку успішно вирішує репетитор в індивідуальній роботі зі слухачем.

Щоб позбавитися від страхів, необхідно їх вимовити, в прямому сенсі цього слова - почати страхи експлуатувати, а потім аналізувати і шукати шляхи порятунку від них. Природа страхів часто має свій початок в загальноосвітній школі, коли за одну помилку знімається один бал, а за два в щоденник вже ставиться "трійка". В результаті прогресують швидше ті, хто не переживає за свою винятково правильну відповідь.

Під час роботи над мовною проблемою намагайтеся розділити мовлення англійською мовою від внутрішнього бажання дати собі оцінку рідною мовою. Зайві переживання витрачають час і енергію, збиваючи у відповіді.
Зняття внутрішнього стресу студента перед викладачем - ще одне з рішень зняття мовного бар'єру. Важливим сигналом є визнання студентом того, що тепер він не боїться репетитора при відповіді і саме це допомагає йому краще займатися. Долаючи страх перед репетитором, стає на одну з ступенів менше для подолання страху перед іншими людьми.

 

Пошук по сайту
загрузка...
загрузка...
Яндекс.Метрика