Мови -> -> ...

Рейтинг пользователей: / 0
ХудшийЛучший 

Роль ігор на курсах англійської мови для дорослих

Дорослі студенти, записавшись на курси англійської і відвідуючи заняття, зауважують, що і в їх програмах більшою чи меншою мірою присутні деякі ігрові елементи. Незважаючи на те, що ігри в процесі навчання англійській часто асоціюються з дитячими заняттями, існує ряд причин, чому використання ігор при навчанні дорослих має також час від часу практикуватися.

Було помічено, що коли люди проводять час з інтересом (при заняттях чимось цікавим) вони більш схильні до запам'ятовування чого-небудь. Таким чином, включаючи цікаві ігри, можна збільшити шанси того, що досліджуваний матеріал відкладеться в голові і учень зможе використовувати отримані знання в майбутньому. Важливо при цьому підібрати гру дійсно цікаву для учнів, інакше ефективність її використання може значно знизитися. Під час занять на курсах, коли групи формуються з учнів, які раніше не були знайомими, існує також необхідність створити дружню атмосферу в групі. Під час занять у багатьох учнів з'являється психологічний мовний “бар'єр”, здебільшого що представляє собою боязнь здійснення помилок і ризик виглядати “нерозумно”. Неформальні вправи у вигляді ігор допомагають учням ближче познайомитися один з одним і зруйнувати комунікативні бар'єри як мінімум між собою. Мотивація до занять також, як правило, підвищується при дружньому командному дусі в групі. Крім цього, було відмічено, що коли людина робить щось пліч-о-пліч з іншим, вона більш мотивована на успіх з-за тієї здорової конкуренції, яка має місце в іграх.

Недоліком не використання ігор на заняттях є те, що повторюючи “дорослі” типи вправ щоразу, нудьга і втрата концентрації стають лише питанням часу. При розведенні звичайних вправ ігровими, розширюються можливості в плані повторення тих чи інших областей граматики або інших аспектів мови, не даючи при цьому такому повторенню набриднути.

Під час традиційних вправ задіяні певні ділянки мозку, відповідальні за мову, пам'ять і т.д. Однак, при використанні ігрових ситуацій часто виникає необхідність в помірній фізичної або художнії активності. Таким чином, робота мозку концентрується не тільки в областях, відповідальних за мовні навички, але і інших, тим самим, знімаючи “напругу” з мовних. Так навчання стає більш природним, в силу того, що запам'ятовування чогось відбувається на тлі інших непрямих активностей мозку. До того ж, як і при вдосконалюванні майстерності в будь-якій іншій справі, важливо стикатися з різного роду завданнями і ситуаціями, для того щоб практикувати навички при різних умовах.

Науково доведено, що мозок при запам'ятовуванні чого-небудь робить це краще, коли пов'язує і надалі асоціює об'єкт запам'ятовування (слово, вираз правило, і т.д.) з чимось ще. На цьому принципі ґрунтуються багато асоціативних методик. При заняттях англійською мовою на курсах або індивідуально, атмосфера і навколишні предмети, події та особи в основному однакові. Від цього мозку, при запам'ятовуванні чогось, важко по ходу “зачіпати” зовнішні елементи оточення і надалі асоціювати запам'ятоване з ними. При створенні ж ігрових ситуацій, які задіюють якісь предмети, дії, емоції та інше, мозок може “чіплятися” за це, роблячи процес запам'ятовування простішим.

Також можна помітити, що, загалом, більшості студентів подобається ігрове проведення часу. Такий позитивний настрій іноді навіть можна пояснити тим, що вони просто напросто не досить сильно мотивовані вчити англійську. Тому вони можуть бути схильні до втрати уваги, якщо перед ними не ставити короткострокові цілі, такі як заробляння балів в іграх, наприклад. В ігрових завдання, замість того, щоб ставити довгострокову мету оволодіння іноземною мовою (мотивуватися якою студентам часто може бути досить важко), ставляться короткострокові цілі, мотивуватися якими для розуму, як правило, набагато легше.

Нарешті, можна згадати, що перед початком занять, учням часто необхідно просто “розігрітися” і ігри, так як вони часто позбавлені формальності, для цього добре підходять.
Пошук по сайту
загрузка...
загрузка...
Яндекс.Метрика